Jaunas verslas su didelėmis ambicijomis (FOTOGALERIJA)
Eglė KUKTIENĖ
Kėdainiečiai beveik metus laiko spėliojo, kokios gi statybos verda šalia prekyvietės. Rugsėjo gale į kai kuriuos klausimus buvo atsakyta – čia įsikūrė nauja įmonė „Dvigubas taškas“. Čia, ko gero, greičiausiai visuose Kėdainiuose jūsų automobiliui bus pakeisti tepalai ir filtrai. Ir vis dėlto už techninės naujos įmonės kasdienybės slepiasi kur kas įdomesnė istorija.
Nėrė į verslą
Įmonės „Dvigubas taškas“ vadovas Karolis Sabeckas – 22 metų kėdainietis, kuris nori savo gyvenimą kurtis būtent savame mieste. Turėjęs tikslą sukurti įmonę, dirbti pats ir suteikti darbo vietas kitiems, jis tą tikslą per mažiau nei metus, sugebėjo pasiekti.
„Baigęs 9 mėnesius trukusią savo, kaip šauktinio, tarnybą kariuomenėje, grįžęs namo ėmiau intensyviai galvoti, ką veiksiu gyvenime toliau. Supratau, kad laikas eina greitai, nėra ko laukti – reikia kibti į darbus.
Visuomet galvodamas apie tai, ką veiksiu ateityje, mintyse turėjau vienos ar kitos paslaugos suteikimą, konkrečią naudą klientui, kurią jis galėtų iš manęs gauti, – sako K. Sabeckas. – Kėdainiai – žemės ūkio kraštas, čia yra daugybė ūkininkų, kurie dirba su galinga technika, o pastarajai reikia profesionalios priežiūros. O be automobilio apskritai jau sunkiai įsivaizduojame savo gyvenimą, tad ir mūsų teikiama paslauga skirta vairuojančiam žmogui.“
Be to, Kėdainiai yra labai gražus miestas, ir aš supratau, kad noriu būti jo dalis – noriu dirbti ir kurti gyvenimą čia“, – priduria įmonės vadovas.
Siūlo greitį ir kokybę
„Daug kas mūsų klausia, ar keičiame tik filtrus ir alyvą, – apie vieną dažniausiai užduodamų jam klausimų kalba K. Sabeckas. – Mes visada nuotaikingai atsakome: taip! Būtent todėl pas mus niekada nebus eilių, klientui niekada nereikės laukti savaitę ar net dvi, kaip nutinka itin plataus profilio automobilių priežiūros servisuose“.
Įmonės „Dvigubas taškas“ direktorius tikina manantis, kad jei įmonė teikia paslaugą klientui, tai turi pasirūpinti maksimaliu kliento komfortu, sukelti kuo mažiau nepatogumų ir nesugaišti jo laiko.
Kokybiškai atlikta paslauga kalba pati už save, tad greitis ir kokybė yra du pagrindiniai įmonės skiriamieji ženklai.
„Mes esame atradę savo ir žinome, ko norime iš „Dvigubo taško“. Tvirtai galiu pasakyti, kad orientuosimės tik į tepalų ir filtrų keitimą, ir tą darysime maksimaliai greitai ir kokybiškai“, – tikina K. Sabeckas.
Švara ir jaukumas
Kadangi įmonė teikia paslaugas, kurių ilgai laukti nereikia, pasirūpinta ir kad klientas maloniai praleistų tas keliolika minučių, kol jo automobiliu bus pasirūpinta ir jis galės riedėti toliau.
Ir nors automobilių remonto vietose švaros ir tvarkos dažnas net nesiryžta tikėtis, „Dvigubas taškas“ taps malonia staigmena – čia visada švaru, jauku, šviesu ir šilta.
„Norime, kad mūsų klientai visuomet jaustųsi jaukiai ir patogiai, todėl esame įsirengę laukiamąjį, kuriame siūlome klientams išgerti kavos ar arbatos, kol mūsų specialistai pasirūpins jų automobiliu.
Viskas susideda iš smulkmenų, o viena iš jų – palaikyti švarą ir tvarką. Ją palaikyti reikia toli gražu ne tik namuose, bet ir darbo vietoje.
Manau, ir klientui visuomet maloniau gauti paslaugą ten, kur yra švaru ir tvarkinga“, – įsitikinęs Karolis Sabeckas.
Apsaugo nuo didelių išlaidų
„Dažnai senesnių automobilių savininkai mano, kad jei automobilis „ryja tepalus“, jų keisti nereikia. Esą dėl to, kad kas 1000–1500 km reikia vis papildyti alyvos kiekį, atnaujinimas vyksta savaime.
Vis dėlto, tai nėra tiesa. Net jei automobilis sunaudoja daugiau alyvos, ją reikia pilnai pakeisti, nes viena iš svarbiausių alyvos funkcijų yra plauti variklio vidų ir neleisti kauptis nešvarumams ant variklio sienelių.
Kai į variklį įpilama alyvos, nešvarumai ir metalo detalės, esančios senoje alyvoje, akimirksniu susimaišo su naujai įpilta alyva.
Tokio elgesio rezultatas – užkimštas filtras, o vėliau ir visa tepimo sistema. Dėl to alyva nebegali cirkuliuoti ir variklis galiausiai užsikerta, o tuomet jau susiduriama su gerokai didesnėmis problemomis“, – įspėja specialistas.
O jei vis dėlto jums reikia tik papildyti alyvos kiekį, tą „Dvigubame taške“ galite padaryti net neišlipę iš automobilio.
Nenumokite ranka
Pakeisti oro filtrus taip pat labai svarbu, mat jiems užsikimšus, padidėja degalų sunaudojimas.
„Kai kas mano, kad oro filtrą pakanka prapūsti, tačiau iš tiesų – tai labai bloga praktika. Po tokių veiksmų oro filtras tampa tik retesnis, nes mikrodalelės aštriais kampais pramuša filtrą ir su neišvalytu oru į variklį patenka nešvarumai, trumpinantys variklio darbo amžių“, – įspėja K. Sabeckas.
Pasak specialisto, ne visi automobilių vairuotojai rūpinasi ir pavarų dėžės alyvos keitimu. O pastarąją keisti reikia kas 50–70 tūkst. km.
„Alyva turėtų būti skaidri, o jei įgijo kitą spalvą ar patamsėjo, galima įtarti, kad pavarų dėžėje yra gedimas.
Nerizikuokite važinėti profilaktiškai nepatikrinę pavarų dėžės alyvos, nes tai gali sukelti jos gedimą, o pavarų dėžės tvarkymas yra taip pat nemažas galvos skausmas“, – perspėja įmonės vadovas.
„Dvigubas taškas“ pavarų dėžės alyvos profilaktinį patikrinimą atlieka nemokamai.
Atsiskaityti už tepalų keitimą galima ir grynaisiais sumokant vietoje arba bankiniu pavedimu. „Dvigubas taškas“ yra PVM mokėtojas, tad už tepalų keitimą galima atsiimti ir PVM.
„Dvigubas taškas“ teikia šias paslaugas:
– transporto priemonių tepalo (alyvos) ir filtrų (oro, salono, tepalo, kuro) keitimas;
– pavarų dėžių alyvos, filtrų keitimas;
– platus filtrų, tepalų pasirinkimas žemės ūkio ir kitai specialiajai technikai.
J. Basanavičiaus g. 89 A, Kėdainiai
Tel. 8 687 70 002, el. paštas info@dvigubastaskas.lt
2 Komentarai
Cia mehaniku dirba ne tas trinkeliu klojikas, su trinkelem nelabai gavosi, dabar tepalus bandys keisti, abejoju
Puikiai dirba