Geležinkelio pervažos budėtoją pakeitė išmaniosios technologijos

 Geležinkelio pervažos budėtoją pakeitė išmaniosios technologijos

Šėtos gatvės geležinkelio pervažoje įrengtos vaizdo kameros./Dimitrijaus Kuprijanovo nuotr.

Akylesni kėdainiečiai pastebėjo jau kurį laiką prie Kėdainių miesto Šėtos gatvės geležinkelio pervažos besidarbuojančius darbininkus. Viena po kitos ten įrengtos keturios vaizdo stebėjimo kameros. Kyla klausimas, ką jos fiksuos ir kur tie duomenys bus naudojami? Ar specialios paskirties kameros visiškai pakeis iki šiol daugybę metų ten dirbusius budėtojus?

Įkurtas centras

„Rinkos aikštė“ kreipėsi į LTG grupės komunikacijos partnerį Domą Jurevičių prašydama pakomentuoti, kokia bus šių kamerų funkcija.

Paaiškėjo, kad siekiant užtikrinti transporto priemonių saugumą geležinkelio pervažose, įkurtas Pervažų stebėjimo centras. Jame operatorius centralizuotai stebės eismo padėtį septyniose geležinkelio pervažose. Keturiomis kameromis bus stebima ir Šėtos gatvės geležinkelio pervaža.

„Stebėjimo centre įdiegta 260 tūkst. eurų kainavusi intelektuali vaizdo stebėjimo ir analitikos sistema atpažins judančius objektus – žmogų, automobilį, sunkvežimį, paliktus daiktus – fiksuos automobilių numerius, o objektui sustojus pervažos zonoje, bus siunčiamas pavojaus signalas operatoriui“, – pateiktame atsakyme cituojamas „LTG Infra“ vadovas Vytis Žalimas.

Siekiant užtikrinti transporto priemonių saugumą geležinkelio pervažose, įkurtas Pervažų stebėjimo centras. Jame operatorius centralizuotai stebės eismo padėtį septyniose geležinkelio pervažose. Keturiomis kameromis bus stebima ir Šėtos gatvės geležinkelio pervaža.

Aut. past.

Stebės dėl saugumo

Kartu su vaizdo stebėjimo sistema operatorius turės prieigą prie eismo valdymo ir ryšių sistemų, su kurių pagalba galės įvertinti padėtį pervažose ir jų prieigose bei komunikuoti su traukinių mašinistais ir eismą valdančiais darbuotojais. Centro operatorius fiksuos ir pervažų naudotojų pažeidimus bei operatyviai perduos duomenis teisėsaugai.

Iki šiol visus šiuos veiksmus atlikdavo prie pervažų įrengtuose postuose visą parą budėję budėtojai.

Šėtos gatvės geležinkelio pervažoje budėtojų nebeliko nuo birželio 1 dienos. Žmones pakeitė išmaniosios technologijos.

Pasak LTG, toks centras neabejotinai padės dar labiau padidinti eismo saugumą pervažose. Ateityje šiame centre numatoma stebėti apie 90 pervažų.

2 Komentarai

Rekomenduojame parsisiųsti:

Naujienos iš interneto

Rekomenduojami video