„Batų namai“ pakeitė pavadinimą ir tapo tarptautiniu prekės ženklu „Mas Laus“ (FOTOGALERIJA)

 „Batų namai“ pakeitė pavadinimą ir tapo tarptautiniu prekės ženklu „Mas Laus“ (FOTOGALERIJA)

15min.lt Luko Balandžio nuotr.

Naujasis prekės ženklas „Mas Laus“, kuriuo nuo šiandien vadinasi Kėdainiuose jau daug metų veikiantys „Batų namai“, kupinas naujovių. Antrosios kartos batsiuvių Gintarės ir Beno Maslauskų valdoma įmonė iš esmės atnaujino kuriamų batų dizainą ir pirmoji Lietuvoje siūlo klientams individualią 3D batų modeliavimo paslaugą. Du pirmieji žinomos Maslauskų pavardės skiemenys, sudarę naująjį prekės ženklą „Mas Laus“, atspindi iš kartos į kartą perduodamo amato meistriškumą ir ryžtą inovatyviai plėstis užsienyje.

„Mas Laus“ prekės ženklą ir toliau plėtos šeimyninis-kūrybinis Gintarės ir Beno Maslauskų duetas.

Kaip teigia batsiuvių pora, jų gyvenime niekada nebuvo takoskyros tarp šeimos ir verslo, o naująjį prekės ženklą pora pristato per savo pirmąsias vestuvių metines. Būtent pernai birželio 14-ąją pora susituokė, o prieš keletą savaičių Maslauskai pranešė apie dar vieną svarbią naujieną – pirmagimio laukimąsi. Jau po kelių mėnesių pasaulį išvis trečioji batsiuvių karta.

„Išgyvename tikrą virsmą ir jaučiamės kaip niekada tvirtai.

Pastarieji dveji metai tapo didelių pokyčių laikotarpiu, per kurį suformavome įmonės ateities viziją. Jos vedami, atnaujinome siuvamų batų dizainą: nuo klasikinės avalynės pereiname prie modernios, charizmatiškos ir drąsios.

Savo kūriniais siekiame, kad klientai išreikštų save, tad tam, kad jiems būtų dar smagiau patirti individualiai pasiūtų batų malonumą, pirmieji Lietuvoje pristatome naujovę – 3D modeliavimo įrankį, kurio dėka tam tikrus bato elementus klientai galės susimodeliuoti savarankiškai tiesiogiai internetu“, – naujojo prekės ženklo idėją pristato batsiuvys Benas Maslauskas.

Su naujuoju įrankiu užsakovai galės savarankiškai pasirinkti batų formą ir suderinti spalvas, tad naujos avalynės dizainas patiks vienetinę avalynę vertinantiems žmonėms. 

Kurs maištingą avalynę ir dar aktyviau dirbs su užsakovais užsienyje

„Mas Laus“ prekės ženklas kurs maištingą rankų darbo avalynę, kurią rinktųsi charizmos išsiilgę klientai, vertinantys bekompromisę kokybę, – pasakoja B. Maslauskas. – Iš klientų poreikių jaučiame, kad užsakovai išsiilgo kitokios, vienetinės avalynės, o mus tai itin motyvuoja. Jaučiamės tvirtai, nusprendę įmonei suteikti naują kryptį. Tikime, kad ir įmonės steigėjui tėvui Žanui Maslauskui taip pat patiktų, kad ieškome naujų idėjų ir drąsiai imamės naujovių.“

Dar vienas naujojo prekės ženklo „Mas Laus“ tikslas – įsitvirtinti tarptautinėje individualios avalynės kūrimo rinkoje. Su šiuo prekės ženklu G. ir B. Maslauskai planuoja plėstis pritaikę savo  e-platformą užsienio auditorijai.

„Užsakovų iš kitų šalių nuolat būta ir iki šiol, tačiau daugiausia dėmesio komunikacijai skyrėme vietinei rinkai, tad teko evoliucionuoti tam, kad užsieniečiams mus suprasti būtų paprasčiau, o įgyvendinti savo svajonių avalynės viziją – lengviau“, – sako B. Maslauskas.

Fizinės „Mas Laus“ parduotuvės liks Kėdainiuose (gimtajame prekės ženklo mieste), Klaipėdoje ir Vilniuje, tuo tarpu internetinę prekybą planuojama įdarbinti tarptautinėms ambicijoms. 

Batsiuvystės amato abu mokėsi iš tėvo Žano Maslausko

„Išskirtinį dėmesį skiriame avalynės kokybei, dirbame tik su kokybiška oda. Būtent tai padėjo jau anksčiau suburti lojalių klientų ratą ir sudominti mūsų produkcija stilingus žmones iš kitų šalių“, – sako „Mas Laus“ vadovas.  

B. Maslausko teigimu, kuriant naują įmonės veiklos kryptį pasitikėjimo suteikia iš kartos į kartą perduodamos batsiuvystės tradicijos, kurias abu su žmona Gintare jie tiesiogiai perėmė iš įmonės įkūrėjo tėvo Žano Maslausko.

Pora daug metų kartu mokėsi individualios batsiuvystės amato, o tėvas išugdė tradiciją į kiekvieno užsakovo poreikius žiūrėti vienodai atidžiai.

„Būtent klientų lojalumas ir noras užsakyti vis naujas batų poras suteikia pasitikėjimo, tad esame dėkingi už palaikymą ir nuolat tobulėjame, kad tą pasitikėjimą pateisintume, tad „Mas Laus“ lieka asmeniniu kokybės pažadu kiekvienam“, – sako B. Maslauskas.  

Kėdainiuose įsikūrę „Batų namai“ buvo įsteigti žinomo Lietuvos avalyninko Ž. Maslausko, kuris prieš beveik 2 metus netikėtai paliko šį pasaulį būdamas 44 metų.

„Batų namai“ nuo pat įkūrimo buvo šeimos verslas, prie kurio plėtros nuolat prisidėjo Žano žmona Jurgita Maslauskienė. 

Šiuo metu įmonėje dirba 23 darbuotojai.

Naujasis „Mas Laus“ tinklalapis – www.maslaus.lt

2 Komentarai

  • oho kokia juoniuolių drasa. Gal ir gerai, bet keisti tokį žinomą vardą į naują kažkaip keistai atrodo.

  • Sveiki Visiskai nesvarbu pavadinimas Tegul visi zino kad uz 150 Lietuvoj pasiuvami ranku darbo batai Pabandyk Vokietoj Prancuzijoj uz tokia suma pasiuti Anglijos karalius nesioja batus uz 5000 svaru sterlingu

Rašyti komentarą

Dėmesio! El. paštas nebus skelbiamas. Komentuodami esate atsakingi už savo išsakytas mintis. Gerbkime vieni kitus, venkime patyčių, nekurstykime neapykantos ir susipriešinimo. Skaitytojų komentarai neatspindi „Rinkos aikštės“ redakcijos nuomonės.

Už komentarus atsakingi juos parašę asmenys.

Rekomenduojame parsisiųsti:

Naujienos iš interneto

Rekomenduojami video

Skip to content