Skip to content

AB „Panevėžio energija“ laikinai keičia klientų aptarnavimo tvarką

 AB „Panevėžio energija“ laikinai keičia klientų aptarnavimo tvarką

Atsižvelgdama į situaciją dėl koronaviruso pandemijos, AB „Panevėžio energija“ praneša, kad nuo lapkričio 3 d. laikinai keičia klientų aptarnavimo tvarką ir bendrovės patalpose priims tik iš anksto užsiregistravusius klientus ir tik tuos, kurių klausimų bei problemų negalima išspręsti nuotoliniu būdu, t.y. telefonu ar elektroniniu paštu.

Norintys atvykti į bendrovės patalpas šilumos vartotojai kviečiami registruotis tel. (8-45) 50 10 50. Registracijos telefonas skirtas visų rajonų, kuriuose bendrovė tiekia šilumą ir karštą vandenį, vartotojams, t. y. Panevėžio miesto ir rajono, Kėdainių, Rokiškio, Kupiškio, Pasvalio ir Zarasų rajonuose esantiems bendrovės klientams.

Prašymą atvykti į bendrovės patalpas galima pateikti ir elektroniniu paštu klientai@pe.lt. Su vartotoju bus susisiekta telefonu ar elektroniniu paštu bei suderintas atvykimo į bendrovę data ir laikas.

Klientai, atvykę į bendrovės patalpas, privalo dėvėti nosį ir burną dengiančias apsaugos priemones, įėjus į bendrovės patalpas dezinfekuoti rankas, o mokant už šilumą ir karštą vandenį pageidautina atsiskaityti ne grynaisiais pinigais, o banko kortelėmis.

Daugiau informacijos apie klientų aptarnavimą ir klientų įvairių klausimų sprendimą – bendrovės interneto svetainėje www.pe.lt.

Rašyti komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Naujienos iš interneto

Rekomenduojami video