Sebastian Rennack: Kaip prekės ženklams pavyksta suaktyvinti pirkėjus prie lentynos?

 Sebastian Rennack: Kaip prekės ženklams pavyksta suaktyvinti pirkėjus prie lentynos?

Pirmadienio ryto ekskursija po parduotuvės patalpas. Kaip prekės ženklams pavyksta suaktyvinti pirkėjus prie lentynos? Ir galbūt priversti juos išsitraukti išmanųjį telefoną, nukreipti į prekės ženklo tinklalapį ir užsiregistruoti duomenų bazėje? Ar tai įmanoma discount formato parduotuvėje?

Atrodo, kad loterijos yra būdas įsiterpti į atostogų biudžetus. Čia pateikiami „Bahlsen“ ir „Nutella / Ferrero“ ir „Pringles“ pavyzdžiai „ALDI Polska“ parduotuvėje Lenkijoje.

“Bahlsen Polska” “Hit” sausainiai: Laimėkite piniginius prizus. Pirkite 1 prekę, išsaugokite kasos kvitą, įrašykite vardą, pavardę ir kvito numerį specialiame tinklalapyje wygrajzhit.pl (laimėkite su „Hit“). Tai gali puikiai pasiteisinti, jei prekę vis tiek jau įsigijote. Tačiau paskata imti „Hit“ sausainius iš lentynos vien dėl papildomos loterijos yra menka. Loterijos išspausdinta gana mažomis raidėmis pakuotės viršuje. Jokio raginimo imtis veiksmų. QR kodas, nukreipiantis į loterijos tinklalapį, yra kitoje pakuotės pusėje, todėl nėra matomas.

Poros nuotrauka, 100 000 PLN paveiksliukas ir žemiau esanti trumpa instrukcija yra iš dalies uždengtos transportavimo pakuotės. (Nuotrauką dariau maždaug iš 1,7 m aukščio, įsivaizduokite, kad žiūrite būdami žemesniame nei 1,7 m akių lygyje).

“Ferrero / Nutella”: Laimėkite duonos kepimo mašinas, skrudintuvus ir pikniko krepšius. Norėdami dalyvauti loterijoje, įveskite reklaminį kodą, atspausdintą ant vidinės stiklainio dangtelio pusės nutella.pl svetainėje. Čia taip pat nėra papildomos paskatos impulsyviam pirkimui. QR kodas ir instrukcija pridedami kitoje pusėje. Prekės vaizdas iš priekio nieko neatskleidžia apie akciją.

Tai, kad nereikia saugoti kasos kvito, yra didelis pliusas. Paprastai neimu popierinių kvitų, manau, kad „be popieriaus“ yra bendra tendencija.

Taip pat didelis pliusas prekės ženklo žinomumui yra tiesioginė nuoroda į prekės ženklo puslapį. Nutella.pl pirmoji didelė žinutė, kurią pamatysite, yra apie loteriją.

“Pringles”: „Pop & Play“. „Scan & Play“ Aiškus raginimas imtis veiksmų, kuriame vizualiai įterptas QR kodas. Vizualizacija yra tiesiai virš prekės ženklo atvaizdo pakuotės viršuje. Matomas iš visų pusių, kad ir kur stovėtumėte. Nuskaičius QR kodą patenkama į specialų „Pringles“ tinklalapį, kuriame rodomos penkios skirtingos loterijos, žaidimai ir renginiai. Kai kuriais renginiais galite pasinaudoti kartą per dieną iki akcijos pabaigos.

Registruotis privaloma tik po to, kai peržvelgsite renginius ir galėsite perskaityti instrukcijas. Lengva pastebėti, paprasta naudoti ir skirtingi pasirinkimai skirtingiems skoniams. Pasikartojantys įvykiai reiškia galimą pakartotinį pirkėjo dalyvavimą.

Pirkėjų aktyvinimo parduotuvėje požiūriu „Pringles“ išsiskiria iš šių trijų. Gali būti, kad “Bahlsen” ir “Ferrero / Nutella” taip pat investuos į lydinčią rinkodarą kituose kanaluose. Tačiau tai nepadeda impulsyviems pirkimams, kai parduotuvėje to negirdėti ir nematyti.

Šaltinis: Sebastian Rennack

Rekomenduojame parsisiųsti:

Naujienos iš interneto

Rekomenduojami video