Skip to content

Ir miesto, ir kaimo keliuose darbuojasi greideriai: tvarkomi žvyrkeliai

 Ir miesto, ir kaimo keliuose darbuojasi greideriai: tvarkomi žvyrkeliai

Kėdainių miesto seniūnija savo greiderio neturi ir paslauga kasmet yra perkama, o biurokratinės procedūros užtrunka./Dimitrijaus Kuprijanovo nuotr.

Kėdainių mieste ir rajone greideriuojami žvyrkeliai. Esant palankiems orams vienose seniūnijose keliai jau sutvarkyti, kitose dar tvarkomi. Valstybinės reikšmės kelius greideriuoja ir kelininkai.

Gyventojai pyksta

Kėdainių mieste bei miesto seniūnijai priklausančių kaimų gyventojai kasmet skundžiasi prasta žvyrkelių būkle, nes po žiemos keliai būna išties duobėti.

Tačiau esant nepalankioms oro sąlygoms žvyrkeliai niekad negreideriuojami, nes to daryti paprasčiausiai negalima.

Be to, Kėdainių miesto seniūnija savo greiderio neturi ir paslauga kasmet yra perkama, o biurokratinės procedūros užtrunka.

Vienose kaimiškose seniūnijose žvyrkeliai jau nugreideriuoti, kitose darbai dar vyksta. Taip yra todėl, kad vienos seniūnijos turi savo greiderį, tad darbus organizuoti joms yra šiek tiek lengviau, o kitos paslaugą perka, kaip ir miesto seniūnija.

Aut. past.

Ir turi, ir neturi

Vienose kaimiškose seniūnijose žvyrkeliai jau nugreideriuoti, kitose darbai dar vyksta. Taip yra todėl, kad vienos seniūnijos turi savo greiderį, tad darbus organizuoti joms yra šiek tiek lengviau, o kitos paslaugą perka, kaip ir miesto seniūnija.

Greiderius Kėdainių rajone turi Krakių, Dotnuvos, Gudžiūnų, Pelėdnagių ir Truskavos seniūnijos. Krakių seniūnija savo greideriu dalinasi su Pernaravos seniūnija.

Dažnai greideriuoti  kelius padeda ir vietos ūkininkai ar žemės ūkio bendrovės.

Yra seniūnijų, kuriose žvyrkelius tvarkyti padeda ir ūkininkai, ir pavieniai asmenys, ir žemės ūkio bendrovės.

Aut. past.

Valstybiniai žvyrkeliai

Rajone yra ir valstybinių žvyrkelių, kuriuos tvarko bendrovės „Kelių priežiūra“ Kėdainių kelių tarnybos kelininkai. Jų greideriai taip pat kasdien pluša rajono keliuose.

Kelininkų teigimu, ši žiema nebuvo dėkinga keliams dėl nedidelio įšalo ir nuolatinių atšilimo ciklų. Pirmiausia, įšalusios dangos sluoksnis iš esmės daugelyje vietų buvo ganėtinai plonas, tad sunkus transportas jį laužė, formavosi didelės ir gilios duobės, provėžos.

Pripažįstama, kad žvyro danga didelėje dalyje kelių labai nudėvėta, suplonėjusi, daug kur nebelikę viršutinio profiliuojamo sluoksnio.

Visoje šalyje dėl lėšų kelių infrastruktūrai stygiaus vėluoja paprastasis kelių remontas, kurio metu būtų storinama žvyro danga, sutvarkomas vandens nuvedimas, atstatomi kiti kelio parametrai.

Rašyti komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Naujienos iš interneto

Rekomenduojami video