NAUJIENOS

Visos kategorijos

Kėdainiečiai nenusipelnė, kad valdžia su jais nesiskaitytų

Komentuoti

Naujienų portalo www.rinkosaikste.lt redakcija neatsako už komentarus ir jų neredaguoja, tačiau rodo komentaro autoriaus IP adresą ir pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, pažeidžia įstatymus ar reklamuoja. Informuokite redaktorius apie netinkamus komentarus redakcija.ra@gmail.com. Už komentarus tiesiogiai ir individualiai atsako juos paskelbę skaitytojai, kurie gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn. Skelbdami savo nuomonę, jūs sutinkate su taisyklėmis.

Komentarai

  • Jega Kaimas uz Tamuli miestas irgi ir mes 2019-02-26 20:32:05
  • Pasipiktines Pagaliau identifikuosim kas kaip. Vienareikšmiškai už Tamuli balsuos KAIMIEČIAI, KOLUKIECIAI , kuriems geras gyvenimas yra- nugeneti medziai.... Tai Kedainiai kaimas ar ne pasirodys po rinkimu.... 2019-02-26 07:44:34
  • as https://www.15min.lt/naujiena/aktualu/lietuva/kas-turetu-valdyti-pasiturintys-ar-beturciai-56-1107814 2019-02-25 20:29:15
  • O Man tai tokia delione susudeliojo , darbo partijoje buve zmones ,kurie mes tai jau visi zinome , issiskirste dirbtinai . Ir laimejus vienam ar kitam judejimui ar darbo partijai sudarys bendra koalicija bus dauguma ir vel valdys kaip vienas bendras darinys . 2019-02-25 20:04:10
  • Kryptis Stipri ta Tamulio komanda, is ivairiu sriciu zmones,is praeities stiprus profesionalai ir nauju ambicingu prisijunge tad i prieki! 2019-02-24 19:40:44
  • www-1 Norite meru matyti Tamuli , viena karta jau buvo panasus , ( Diliunas ) kas uz jo nugaros stovejo , ( Naujokiene ) dabar vel panasiai viskas vyksta . Taip , kad galvokite ka meru rinksite , statytini ar normalu ... . 2019-02-24 10:38:32
  • PENSININKĖ Tam ''dp pudra''atsakau....o tai ką, jei iš kaimo, nuo ''mėšlo'', nuo žemės, tai jau kas- niekas, niekam tikęs, jis neturi nei proto, nei teisės, nei nuomonės pareikšti...gal jis už jus ''dp pudra'' tūkstantį kartų protingesnis????? O kad mes pergyvenom visus sovietmečio vargus, netektis, skausmus, nepriteklius-tai jau į šiukšlyną??? Ne jaunyn, tikriausia, tamsta taip pat einate...????SVEIKATOS IR TOLERANCIJOS linkiu... 2019-02-23 10:49:14
  • Tomai Kurią čia rajono vietą pakėlė, be nedarbo lygio, gal galit įvardint, būsim nepastebėję, matyt... 2019-02-22 20:58:29
  • toma Už Tamulio stovi buvusieji 10 ar 20 m Darbo partija... Ką ji davė miestui.. Verkti norisi paziurejus jų palikimą. Tamuliui NEEEEE Pabuskit kėdainiečiai Agituoju už Merą kuris pakėlė miesta ir rtajoną! Taip pat už būsimą MERĄ Jankauską 2019-02-22 13:21:44
  • litas dar viena nuograuza reiskiasi 2019-02-21 22:49:30
  • Diana Ką galiu pasakyti. Galima butu vardinti ir vardinti mero "nuveiktu" darbu suvestinę. bet norisi tikėtis, kad žmonės nepraras sveiko proto rinkimuose. Vienas iš faktų - naujo tilto statyba... Tokie milžiniski pinigai. Virš milijono eurų. Na, kaip kokioje Amerikoje. O dauguma žmonių vos galą suduria su galu. Mūsų miestas - ne Niujorkas, kad reikėtų šiuo metu, tokių statybų! O gal po visu tuo projektu slypi ir pinigų plovimas... Tad pagaliau baikite apgaudinėti žmones!!! 2019-02-21 16:33:13
  • Mąstantys Kėdainiai Žmonės, būkite labai atsakingi rinkdami rajono tarybos narius, o ypatingai rajono merą. Praėjusiais rinkimais laimėjus S. Grinkevičiui žmonės tikėjosi gražių, prasmingų permainų. Deja, nusivilimą daugelis patyrė tik stojus naujajam merui į pareigas. Tiek nepagarbos, paniekinimo nesitikėjo sulaukti juo patikėję ir rinkę žmonės. O nesugebėjimas suburti stiprią savo srities žinovų komandą, skaudžiai atsiliepė visiems kėdainiečiams. Pasekmes jausime ne vienus metus. Ar reikia mums dar 4 metams Kėdainių Trumpo? 2019-02-21 11:03:01
  • Kristina!!! Kur dar zemiau pult galima? 2019-02-20 17:16:40
  • Asta Tamulis seniūno darbo tinkamai nepadaro. Jau kad medžius pjauti - jo hobis - visi žinom. Kodėl nupjautų medžių šakos mėtosi kelis mėnesius, ar taip puošia miestą? Ar toks žmogus, tik griauti nusiteikęs, gali duoti miestui ir rajonui ką nors gero? 2019-02-20 08:55:08
  • Karolis Nepykit "DP pudra", bet kaip gali sovietų laikais užaugęs žmogus nurodinėti kitiems, ką mylėti ir ko neapkęsti? Jūs esate kiršintoja ir piktas žmogus, kuris neranda savo vietos po saule. 2019-02-20 07:35:39
  • Dp pudra Nepykit, bet kaip Gali " kolūkio" žmogus tapti meru, ar jum tikrai smegenėlės atrofavosi??? 2019-02-19 19:49:12
  • PENSININKĖ Šaunuolė Kristina!!! Kad drėbtelėjo ant visų Kėdainių ''CARŲ'', net lengviau ant ''dušios'' pasidarė....SĖKMĖS TAMULIO ''CHEBRAI''!!!!! Ko pykstate ant valstiečių?????Juk mes visi nuo žemės ir dulkės esame kilę....o mėšlą su šakėmis kapstyti ne kožnam duota.... 2019-02-19 14:00:15
  • Angelė Žmonės būkite geresni jau pavasaris ateina, šypsokitės, džiaukitės gyvenimu, rinkimai ateina kas keturi metai ir praeina... 2019-02-19 11:23:17
  • litras Dar viena proto bokste pradejo reikstis 2019-02-19 10:08:13
  • As Pasidomekit ka renkat Kandidatustatistika.lt 2019-02-19 08:27:26
  • To as Niekas darbieciu net nerinks. Kam reikia senu pirdylu? Tai apie juos net diskutuot neverta 2019-02-17 19:36:57
  • as TEISTI https://www.15min.lt/naujiena/aktualu/lietuva/savivaldos-rinkimuose-varzosi-244-teisti-kandidatai-daugiausiai-is-darbo-partijos-56-1104052 2019-02-17 19:32:56
  • Saulius Meras ruošiasi tęsti pradėtius darbus. .Tai reiškia, kad ir toliau nieko nedirbs.... 2019-02-17 10:53:39
  • Saulius Tiesa tokia: Per keturis metus ši administracija padarė tik vieną projektą nuo pradžių iki galo - Vytauto parką kuris kainavo 800.000 eur (ačiū bent už tai). Kiti projektai tik tęstiniai, tai pat auksinis tiltas nebuvo auksinis pagal pirminį projektą, bet kai administracija liepe perdaryti projektą iš pagindų - pasidarė auksinis. Taip pat infomacija del tilto pinigų - tiltas ne vien iš europinių lėšų, nemaža dalis t.y. apie 20 proc (virš 300.000 eur) yra mūsų mokesčių mokėtojų pinigai. 2019-02-17 10:51:35
  • xxx Tai čia tokia tvarka Kėdainiuose: meras daro ką nori- netvirtina biudžeto, darbo metu panašu, kad agituoja, kabina plakatus kur nori ir kada nori, tarybos sekretorę "vežiojasi" po rinkimus, trukdo kitiems rinkimines kampanijas organizuoti, o mūsų pinigus dalina pamaloninimo tikslais į kairė ir į dešinę. . Gėdinga. 2019-02-16 22:02:07
  • *** Eilinis " Ra" straipsnis apie S. Grinkeviciu. Vel neigiamas ir i vienus vartus. Uzkabino plakata su Grinkeviciaus atvaizdu ant privataus pastato sienos, bet saugomo valstybes. O kas yra valstybe? Tai mes, visi zmones esame valstybe. Man, kaip valstybes zmogui neuzkliuvo sis plakatas. Ar jis subjaurojo siena, ar plakatas nepakankamai grazus ar nesvankus? Normalus plakatas, kaip ir visu kitu kandidatu. Kazkodel "Ra" neuzkliuvo zaliaskverniu plakatai su Stelmokaites atvaizdu ant kiekvieno kampo ir tame paciame senamiestyje, Didziojoje g. Dar ir Kuprijanovas tegu suraito "genialu" straipsni ta tema "Ra". Meras S. Grinkevicius padare klaidu, kaip ir visi zmones padaro ir daro klaidas. Bet prisiminkim buvusiu meru klaidas, kaip antai, Muntiano, Naujokienes, Baltraitienes. Kas pardave Kedainiu silumos uki Panevezio energijai? Ir to pasekoje Kedainieciai moka brangiausiai uz sildyma? Kas pasirase sutarti, kad butu leista plesti Zabieliskio savartyna? Kas pasisavino lesas, skirtas Kedainiu vandens valymo irengimams atnaujinti? Dabar jie nepajegus isvalyti tersalus ir tersia Nevezi, gruntinius vandenis? O buvusio mero Muntiano arogancija jau pamirsot? Neklystanciu ir nedaranciu klaidu zmoniu nera is vis. O man, asmeniskai, grazus tiltai Kedainiuose. 2019-02-16 14:07:22
  • as Viena is nenagrinejamu temu Kedainiuose kaip kandidatai deklaravo pajamas ir kiek sumokejo mokesciu. Gal bijoma pasirodyt, kad kai kas visus mulkina irasydami juokingas sumas, o mokesciu sumokedami labai mazai arba 0. 2019-02-16 08:00:59
  • pranašas Ačiū už puikų straipsnį, nors ir taip viskas akivaizdu. 2019-02-16 07:37:15
  • qwerty O jus visi pavyzdiui bent suvokiate kaip cia viskas elementariai suknista, Tiesiog bandoma nukreipti zmoniu demesi nuo pagrindiniu problemu visuomene itraukiama i kazkokius trumpalaikius tarpusavio konfliktus. Tuo metu patys nesuprasite ka valdzia padarys ir kokius naujus draudimus pritaikys. Jie bijo zmoniu protestu todel ir kelia visokias problemeles rajonuose. Viskas cia daroma tam kad pagrinidniu rintu dalyku zmoniu demesys butu nukreiptas ir paskui patys net ir nesuvokdami kaip cia viskas ir kodel sprendimu priemime vyko tai tuo paciu ir neinama i kompromisus o nukreipiamas zmoniu demesys. 2019-02-15 21:07:26
  • xxx Šaunuolė Kristina. Gražu žiūrėti, kaip mero maitinami gavrikai draskosi iš paskutiniųjų stengdamiesi išlikti prie lovio. Laukiam naujų straipsnių, gerai , kad yra rinkos aikštė, o tai turėtume Kėdainiuose dar vieną Brežnevą 2019-02-15 18:49:00
  • Kėdainietis O ar Jūs Kristina, nežinote, kad senamiesčio tylos problema -pati ponia Jolanta Blažytė. Dar gerai, kad vaikščiot nedraudžia po 24 val. Dainuoti ir linksmintis tai jokiu būdu negalima. Ar tau Joninės ar Radvilų virtuvės šventė- turi būti tylu . Va taip, patys nebežinote, kad ant savų pavarot. 2019-02-15 18:27:42
  • Angelė Oi žmonės komentatoriai, idomiai gaunasi, sužinai ir ko nežinojes butum niekada. Tik už Valentiną Tamulį žodžio zmogų, reiklų vadovą, turinti tvirtą stuburą ir niekas jo nepalankstys pagal savo norą kaip jus norite galvoti ir kitiems ta mintį ipiršti. Dirbtu visi pradedant savivaldybes, seniūnijų darbuotojais ir baigiant biudžetinėmis įstaigomis. Vat to dauguma ir bijo, kad REIKTŲ DIRBTI 2019-02-15 15:53:44
  • seip Kas svaigsta apie Tamuli gali 2 kart perskaityt auksinio proto savininko Valinsko straipsni arba antraste. https://www.15min.lt/naujiena/aktualu/lietuva/a-valinskas-valstieciai-vel-laimes-nes-kiti-nesugeba-pasinaudoti-ju-klaidomis-56-1103046 2019-02-15 11:53:58
  • Karolis Meras ruošiasi tęsti pradėtius darbus. .Tai reiškia, kad ir toliau nieko nedirbs. Nu nieko sau . 2019-02-15 09:59:38
  • Vardas AHA, meras tikrai sneka nuosirdziai su rinkejais savo, vadina parasu rinkimo bureliu, atsivilkusiu jo didenybes sutrukdyti. Atvirai sako, negali sakyt :) 2019-02-14 21:47:22
  • Bronius paskaičiuokite, kiek miestas prarado lėšų, nesugebėjus įsisavinti skirtų lėšų??? 2019-02-14 15:13:40
  • Bronius Gyvenu Respublikos gatveje - masinos statyti nera kur, kiekveina vakara problema, net prasilenkti gatvėje sunku. Girdejau, kad yra projektas sutvarkyti kiemus egzistuoja daugiau nei keturis metus!!! Tai kodel darbai dar nepajudinti??? Balsuosiu už Tamulį, tai tas - tikrai sutvarkys!!! 2019-02-14 15:11:34
  • *** Straipsnis- saliskas, i vienus vartus. Bet kitaip " Ra" ir negalejo parasyti, laikrastis priklausomas ir saliskas. Tokia pati ir "Muge". Kedainiuose nera nepriklausomos ir nesaliskos ziniasklaidos. Kazin kodel i mero kede taip nori pasodinti savo dukra Stelmokiene? Panasu, kad si seimynele uzsimojo valdyti Kedainius kaip Ramuniuks Naisius. Stelmokiene yra Karbauskio vietininke, zaliaskverniu partijos Kedainiu skyriaus pirmininke. Ir dirba panasiais metodais kaip pasiputes ir arogantiskas Karbauskis. Sita partija negalima nei tiketi, nei pasitiketi. 2019-02-14 12:41:11
  • Vika Seip tu esi liberalu pakalikas tai pyzdink is rinkos aikstes komentaru ozy. Mane uzknisa kai viesai tilo neskaito rinkos aikstes o patyliukais komentuoja. Tokie zmones yra zertvos 2019-02-14 10:51:49
  • seip Tikiuosi per debatus bus ivardyti tikslus skaiciai, kiek per savo kadencija i kedainius investiciju pritrauke darbo partijos nariai Naujokiene, ir kiek Rimantas Diliunas taip pat Liberalu sajungos narys Grinkevicius. Koks bedarbystes lygis buvo kadencijos pradzioje ir pabaigoje, taip pat, kiek buvo pasalpas gaunanciu asmenu ir kiek tai mums kainavo? Ir priminti kokius geriausius projektus pavyko igivendinti ir kas nepavyko ir kodel? 2019-02-14 10:12:28
  • To Tadas Tadai, jei taip tikrai butu, tai butu saunu :) tikrai Kedainiams reikia ledu sventes 2019-02-14 09:52:25
  • O taip augo investicijos, tai gal apskritai bedarbystės nėra, kiek proc. sumažėjo per 4 metus? Koks būtų vidutinis atlyginimas, jei ne Lifosa? 2019-02-14 09:11:13
  • O paskaičiuokite, kiek miestas prarado lėšų, nesugebėjus įsisavinti skirtų lėšų??? 2019-02-14 08:56:10
  • O kiek Meras investicijų ir įmonių per 4 m pritraukė? Kiek proc. daugiau negu prieš tai kadencija? Faktus prašom. 2019-02-14 08:52:53
  • Tadas Ateikim visi į debtus 21d kultūrkėj, turėsit progos patys paklaust kaip kas pritrauks investicijas į kdn. Tik Grinkevičius! jei ir laimėtų Tamulis rinkimus užleis mero vietą Kacevičiui, Naukokienei, o pats į administracijos direktorius eitų, palikdamas darbo parciją vėl valdžioje. prasidėtų ledų šventės su rusiška muzika ir girtais kaimiečiais. 2019-02-14 05:45:21
  • As 2019-2020m labai svarbus pasirasant ir igyvendinant ES rememus projektus, nesugebesim taip ir liksim be renovaciju, nauju keliu ir t.t. manau kedainieciai netokie kvaili, kad leistusi i avantiuras balsuodami uz Tamuli, miestas galimai prarastu 10- tis ar net 100- tus milijonu. O jei per stebukla laimetu, tai turetu atidirbt tiems kas sumokejo uz rinkimu agitacija, nemanau, kad visa tai dare is savo sankaupu ar paskola eme, tikrai nemanau. 2019-02-14 04:39:25
  • neutralus Gerb. Tamulis plius Gerb. Grinkevičius- jie abu pilni įdėjų ,tai būtų puikus dvejetas rajoną vesti į priekį 2019-02-13 14:14:35
  • Bronius Gyvenu Respublikos gatveje - masinos statyti nera kur, kiekveina vakara problema, net prasilenkti gatvėje sunku. Girdejau, kad yra projektas sutvarkyti kiemus egzistuoja daugiau nei keturis metus!!! Tai kodel darbai dar nepajudinti??? Balsuosiu už Tamulį, tai tas - tikrai sutvarkys!!! 2019-02-13 11:51:01
  • Vicka Tamulis tinka tik seniunu, ką jis gali pasiulyti apie investicijas, apie ateitį , kaip pritraukti verslą ir visą kita . Neužtenka būti geru žmogumi, supraskit, reikia Kedainiams pokyčių .Aišku, bobutems reikia tik šypsenų, kas smėlio atveš , gatvę pataisys, tačiau ar tokio mero reikia . 2019-02-13 11:01:24
  • Saulius Palaikau Tamuli :) O šiaip tai straipsnis ne apie Tamuli o apie visišką savivaldybės administracijos neiskaityma su rinkėjais. Bet pagal komentarus matau, kad meilė akla :) Jei patinka žmogus, tai tegu ji daro ką tik nori.. jei toks fainas, kad gali ir nedirbti nuo 2015 ir dar kelias kadencijas, kol Kėdainiuose liks tik auksiniai tiltai ir paplūdimiai apsemti be gyventojų... valio! P.s. Prašymas - Kas emigruos paskutinis isjunkite elektrą savivaldybėje. 2019-02-13 10:27:14
  • Daiva Tamulis - geriausias siai dienai kandidatas is visu. Stropus, atsakingas, saziningas, nesupuves, neapsivoges, nekorumpuotas. 2019-02-12 17:59:01
  • Arnas Tai jau tikrai Tamulį kas nors pastumdys - cha cha:)) Ar patiems nejuokinga taip nusišnekėt? jau kaip tik Tamulis ir leisis stumdomas - čia tai prajuokinot. Jei nei meras,nei Kačiulis jo nepastumdė, tai jau nei Nojokienė nei dar kas nors jo tikrai nepastumdys. Tai ir visai durnam aišku. Ir beje straipsnis ne apie Tamulį, tai ko čia malat? 2019-02-12 14:54:26
  • Taigi Kai NN pralaimėjo praeitus rinkimus tai dabar KK ruošia dirvą VT, kurį kaip marionetę stumdys NN. Va tada Kėdainiai ir "suklestės". 2019-02-12 14:12:11
  • AHA To ,,Eilinis kartas". Ginčuose juk gimsta tiesa? Tai tiesa yra tik tai, jog Grinkevičius buvo ir liks meras. Nes ir dabar, ir net ,,čia" niekeno neprašęs turi jį palaikančius, mąstančius ŽMONĖS. Tai šeimos žmogus (neišsiskyręs ir ne vienišas kaip kiti kandidatai), nesiblaškantis tarp kitų partijų, verslininkas (ne biednas koks) ir turi mero bei ilgametės vadovavimo patirties. Tik toks mums reikalingas ir yra pats tinkamiausias būti mūsų miesto Meru. Svarbiausiai, kad susitikimuose su žmonėmis yra nuoširdus, kalba pats (be jokių ant popieros pasirašytų tekstų, gyvų suflerių ir tt.) 2019-02-12 13:46:40
  • neutralus Jei taip protingai ,taip objektyviai toji KK dėsto mintis , tai ko praeitus rinkimus gerb NN pralošė. 2019-02-12 13:33:53
  • Eilini karta Subego i Rinkos aikste mero pakalikai - v.v. a.s. r.k. n.p. ir kiti. Mintinai zinomi, nuo kuriu perkreiptu amziais nepatenkintu snukiu vemt vercia jau. Zinot tas bukas bobeles, kurios bet kokia diskusija vadina "puolimu", "kad tik ikast", "pavydi"? Zinot? Tai va, jus esat tu bobu etalonas. Jus ir jusu liberastai tie visi priesaky. Esat identiski tipiskai is virtuves islindusiai ir netycia i fb ikritusiai namu seimininkutei, kuri diskusija ir argumentus isivaizduoja kaip asmeniska bandyma suzlugdyti, o pati be zodzip "pavydas" daugiau nieko neisspaudzia. Sakot uzkniso RA varymas? O jus neuzinisot? Jus visus uzknisot simta kartu labiau, nes jokio argumento nera jusu kalboje. Straipsnis grieztas, taip, i vienus vartus - aisku kad i vienus. Taip, utopiniam pasaulyje ziniasklaida raso apie visus ir gerai ir blogai, bet cia ne utopinis pasaulis. Juokingiausia tik kad po nevykusiais muges bandymais pastumt nesusirenka minia su deglais ir sakemis, matyt todel, kad ta kita puse zino zaidimo taisykles. Jei mali suda ir apie tai kazkas paraso, tai, brangieji, ne purvo pylimas, tai yra tavo sudas, kuri bandei nuslept ir nepavyko. Taip kad galit baigt cia savo zliumbavimus, nors ne, nebaikit, laikrascio skaitomuma pakeliat tik :D 2019-02-12 13:11:04
  • Kaimietis Aš balsuosiu už Grinkevičių. Aiškinu kodėl: Josvainių miestelyje yra tokia gatvė, kuria jau beveik 40 metų visos valdžios žada išasfaltuoti. Pirmas ir kolkas vienintelis meras kuris buvo atvažiavęs į ta gatvę pasižiūrėt kaip jinai atrodo ir pradėjo vykdyti realius tvarkymo darbus. Beto sugebėjo ir automobilių aikštelės klausimą išspręst prie ligoninės. Tad toliau rinkim Grinkevičių tai nors po truputį ka nors gero padarys. 2019-02-12 12:21:31
  • Karolis Tamul;is jau laimėjęs.. Palaikom visi. 2019-02-12 11:35:26
  • As Laimes Grinkevicius arba Valstieciu kandidate Stelmokaite. 2019-02-12 08:41:43
  • Angelė Valentinas Tamulis yra žodžio žmogus. Pažadėjo, nepamiršo, padarė. Manau, tapus meru, jis privers visus dirbti 8 darbo valandas ir už savo darbą atsakyti. Nebus , manau, siuntinėjami žmonės nueik ten tau pasakys, nuėjom ten nepasakė, nueik vėl ten...Visi sprendžiami klausimai turės išbaigtumą ir, manau, bus išklausoma gyventojų nuomonė visais klausimais. 2019-02-12 08:24:52
  • pranašas To "ojojoj" Tiksliau vaitojančiai... Tikrai Valentinas ne Saulius. Jis girdės kiekvieną žmogų, spynom ir eismą ribojančiais ženklais neapsistatys.. Ir įsiklausys. Ir dirbs. Pagal jūsų logika išeitų: niekaip Sauliukas negali vadovaut savivaldybei, nes yra tik melioratorius išmokęs (žinoma ne vienas, nes vargu ir tai vienas galėtų padaryt) laiku ir daug sumaišyt majonezo košės. Bet va kažkaip ėmė ir 4 metelius prastūmė. Blogiau nebus,. Ypač, jei protingi žmonės sups. 2019-02-12 06:17:53
  • R. S. To ojojoj. O tai kokios cia damos V. Tamuliui vadovauja? 2019-02-11 23:05:19
  • vvv labai pritariu ojojoj nuomonei. 2019-02-11 22:59:31
  • ojojoj Mano nuomone, nebus tas jūsų ,,Krašto sėkmei,, lyderis miesto meru. Atsipeikėkit, žmonės. Jis geras ūkvedys, niekas to ir neginčija, bet ne daugiau. Moka šaligatvius žiemos metu sužiūrėti, laiku pagalbinius darbininkus į darbus nusiųsti. Bet ne daugiau. Tegul ir lieka tokiam kontingentui vadovauti, ir lieka sėdėti savo rogėse. Tačiau kur tai matyta, jog jau dabar būsimam miesto vadovui nuolat nurodinėtų ką ir kur kalbėti gerokai peraugusių damų pulkas. 2019-02-11 22:53:34
  • R. S. Ar tiesa, kad po rinkimu Rinkos aikstei vadovaus Vitalija? Sena vadove. 2019-02-11 22:00:30
  • Švitrigaila Rinkos aikštė per praeitus rinkimus prisikabino net prie Grinkevičiaus kad su prastesne mašina i kaimus važinėja:) tipo nori pasirodyti ne toks turtingas. Tai jei norite surinkti kelių kvailių balsus, tokie rašinėliai tinka, jei truputi knygų skaičiusius žmonės, tokios kompetencijos žurnalistiką net ir išsilavinės žmogus ant trijų raidžių pasiųs. 2019-02-11 21:07:56
  • Andrius kokia galvytė, tokios ir smegenytės. go Grinkevičiau go! mes su Tavimi! 2019-02-11 20:56:59
  • Galvyte O kazin kodel autores galvytes nuotrauka tokia mazute ir visai nediduke? 2019-02-11 20:18:10
  • Aldona Straipsnis konkretus, nėra jokios patyčios.Žinoma, tai patikti neturėtų Grinkevičiaus gerbėjams. 2019-02-11 18:25:41
  • Juozas wow, gal tu išsipagiriok, nes jeigu kas ir skęsta, tai spirite tavo smegenys 2019-02-11 17:45:23
  • wow Jeigu ne Rinkos aikštė, tai tas idiotas Grinkevičius nuskandintų visą rajoną, o mes nieko nežinotume. Ačiū, jums Kristina. Net neįsivaizduojate kokią naudingą pilietinę pareigą atliekate 2019-02-11 17:20:25
  • To Kistina Jums iki zurnalistes, o jusu popieriui iki laikrascio, labai labai toli. Rasot tik ta, uz ka sumoka jusu seimininke. Jusu ir jusu popieriaus mentalitetas yra VERGO mentalitetas. 2019-02-11 16:58:08
  • Švitrigailai Rinkos aikštè rašo tiesą,nereikia ginti Grinkevičiaus, tikrai jis to nenusipelne.Reikia būti aklam ar įsimylėjusiam, kad tai nepastebėtum . 2019-02-11 16:47:59
  • Švitrigaila Pamenu kai Grinkevičius laimėjo prieš Naujokienę, tai Rinkos aikštė pylė absurdišką purvą anr Grinkevičiaus. Ir žinau žmonių kurie jo neiškentę nebalsavo už Naujokienę, nors būtų balsavę. Kada pradėjo rašyti kokią mašina Grinkevičius į kaimą važinėja, tai sako gėda todėl Naujokienė ir pritrūko nedaug balsų:) čia gi jūsų nuopelnas Rinkos aikšte, esat tokie nekompetetingi kad net savo palaikomam kandidatui rinkiminę kampaniaj sugadinot:)) 2019-02-11 16:41:39
  • Karolis Nu jo. Už tai ir biudžeto nėra, kad darbų nėra. Tik pinigai išleisti ir sau "paminklas tiltas" pastatytas. tik kodėl už mano pinigus va klausimas? 2019-02-11 16:24:52
  • Roma Pritariu Arnui. Piktinasi visi, bet net ausys linksta kaip jiems idomu skaityti. Jei net darbo metu komentuoja. 2019-02-11 15:41:40
  • Arnas To neutraulus: tai ko skaitot ir dar piktinatės, jei jau taip koktu ir nusibodo? 2019-02-11 15:18:57
  • neutralus Kiekvienoje kadencijoje vadovai ir klydo ,ir geriems darbams pritarė , ir daug teigiamų pokyčių įvyko, gaila ,kad jų nemato ponia K.K - darbo partijos šauklė.Tik objektyvi žurnalistika yra gerbtina , matanti ir gerus pokyčius , ir paklydimus, deja ta žurnalistė tiek yra nusibodusi su savo paistalais, kad net koktu darosi 2019-02-11 14:46:22
  • Smūgis Taikliai ir konkrečiai. 2019-02-11 14:17:06
  • Turbut Moteryte pamiršo,kad tilts per nevezi suplanavo Nijolyte su kauno regiono taryba,valymo irenginius per mazu pajegumu viktorelis muntjanas,o šuda presuot nusprende irgi Nijole,tai ko juos vel rinkt,kad jie tokie žiopli? 2019-02-11 13:50:19
  • Kedainiete akių dumimas ,pilstymas iš tuščio į kiaurą,nėra gero gaspadoriaus Kėdainiuose,nėra už ką balsuoti,prisikalė patys save prie gėdos stulpo buvusieji rajono tarybos nariai,labai gera antireklama žinosim už ką nereikia balsuoti,gėda buvusiems. 2019-02-11 13:16:04
  • Karolis Puiku, Kristina. Viskas tiesiai šviesiai. Ir jau nusibodo klausytis tų mero verkšlenimų, kaip čia visi jį puola. Nedarytų nesąmonių tai niekas ir nepultų. Bet savęs, kaip visada nemato 2019-02-11 13:05:11
  • Vida 100% pritariu Kraštiečiui. Ir tik galiu pasakyti, kad visi Jūs vienodi. Negi pasikeitus merui, staiga visos išvardintos bėdos bus išspręstos ??? Šventas naivume ! - jei rašyta iš naivumo. Prieš rinkimus - visi matot vieni kitų nepadarytus darbus, Po to vėl viskas iš pradžių. Vieni dirba, kiti rėkia, kad blogai dirba. 2019-02-11 13:04:03
  • Kraštietis Netiesioginiai ginčai, kaltinimai, kas teisus, kas ne išsispręstų, jei pagrindiniai pretendentai į merus ( S. Grinkevičius, V. Tamulis) susitiktų debatams pav. Kėdainių arenoje. Dalyvaujant šimtams rinkėjų ir išsakytų savo nuomones. Paneigtų ar pagrįstų mestus kaltinimus, pretenzijas vienas kitam. Nereiktų nei teismų ir užtarėjų. Ir tai padaryti reikia kuo skubiau. Tik abejoju ar Tamulis ir Grinkevičius turės drąsos tai padaryti? 2019-02-11 12:54:07
  • Kėdainietis Kristina, manau , kad esate ne tik žavi , bet ir išmintinga, todėl puikiai suprantate kur veda RINKUŠKĖS pasirinkta linija . Ir praėję rinkimų rezultatai tą rodo :) Žinoma, ne jūs savininkė... Pasirodo, Kėdainiuose yra gausybė mąstančių žmonių, o jūsų pasirinkto elektorato ne tiek ir daug į rinkimus ateina... 2019-02-11 12:50:16
  • Jurga Komentatoriai jūs komentatoriai,kaip galima neigti akivaizdžius dalykus... Čia viskas taip aiškiai atskleista, kad net ir šiandieninio mero gerbėjams turėtų pasidaryti viskas aiškiau,net ir jie turėtų pamatyti, kas darosi Kėdainiuose. 2019-02-11 12:36:47
  • vvv Nuomonę galima turėti. Pavyzdžiui aš pritariu tiltų statybai ir naujam pėsčiųjų takui, nes reikėdavo "plaukti" per balas. Kas gali pasakyti, kad mano nuomonė blogesnė vien dėl to, kad ji ne publikuota. 2019-02-11 12:33:06
  • XX Perskaičius straipsnį, kilo klausimas: o tai N.Naujokienė ir V.Tamulis gimė ir brendo ne sovietiniais laikais? Niekinis priešrinkiminis straipsnis su daug netiesos. 2019-02-11 12:22:10
  • As Is kur pas jia sava nuomone 2019-02-11 12:04:50
  • Arnas Ko čia putojat? Tai ką jau nebegalima žmogui turėti savo nuomonės? 2019-02-11 11:56:06
  • Tomas Vėl ateis šventieji ir savo pažadais užliuliuos ir padarys tvarką. Marazmas priešrinkiminis. 2019-02-11 11:41:39
  • vvv Turgaus lygio rašinys. Jokio konkretumo. Tokių rašinių, kad pinigus skyrė tam, o geriau galėjo skirti kitam, galima prirašyti daug ir apie kiekvieną valdžią. Visada bus skirtingų nuomonių. 2019-02-11 11:41:25
  • cxcv ji nusisneka 2019-02-11 11:38:41
  • Arnas Kietai surašyta. Viskas šviesiai tiesiai be jokių išvedžiojimų. Kokia valdžia, tokie ir sprendimai. 2019-02-11 11:34:13
  • Tiesiog Nu bet ir pjauni grybą. Eina sau. Nebedaug liko sapnus rašyti. Greit reiks slovinancias eilės apie tamuli merą galvoti. 2019-02-11 10:50:17
Taip pat skaitykite
img

Ji buvo patriotė

Nuomonės
10:14 Lapkričio 07d. 2019
img

Vietoj medžių – dūmai

Nuomonės
08:00 Spalio 31d. 2019
img

Ateik ir balsuok

Nuomonės
14:23 Kovo 12d. 2019
img

Mes galime

Nuomonės
14:00 Vasario 21d. 2019
img

Lietuviško taupumo ypatumai

Nuomonės
09:00 Vasario 16d. 2019
img

Kėdainių savivaldos ypatumai (V)

Nuomonės
09:16 Vasario 07d. 2019

SKELBIMAI

touched by digitouch!