LAISVALAIKIS

Visos kategorijos

Kaip turėti daugiau energijos ryte?

www.rinkosaikste.lt - 11:34 Kovo 24d. 2020

Labai dažna dabartinės visuomenės problema – tingulys, nuobodulys ir energijos stoka. Jauni žmonės, dabar labiau nei kada anksčiau yra linkę į psichinius sutrikimus, depresiją, na, o vyresnio amžiaus žmonės natūralu, kad ima jausti jėgų stoką bei ieško laiko poilsiui, o nebe didiems darbams. Tačiau turbūt kiekvienas sutiksite, kad norėtųsi turėti daugiau jėgų ir nuveikti daugiau, nei dabar... Kaip tą padaryti? Vienareikšmiškai – reikia daugiau energijos. Nors ji savaime neatsiras, tačiau yra ne viena veikla, kuria galite užsiimti ir veiksmai, kuriuos galite atlikti tam, kad turėtumėte daugiau energijos ryte. Štai keli iš jų.

Atsiribokite nuo išmaniųjų 30 min prieš miegą ir 30 min po miego

Ar teko girdėti žmogų vardu Lebronas James‘as? Tai yra vienas geriausių planetos krepšininkų, fizinių galimybių fenomenas, kurio kūno pajėgumai verčia iš koto. Į savo kūną ir jo fizinį pasiruošimą bei poilsį vyras investuoja bent kelis milijonus dolerių per metus. Nors tokio biudžeto neturi 99 procentai planetos gyventojų, tačiau vieną patarimą iš krepšininko galima perimti ir už dyką.

30 minučių prieš miegą ir 30 minučių po jo – nesinaudokite išmaniaisiais. Pasak įvairių tyrimų, taip žmogaus smegenys pailsi, nepriima dirglios informacijos ir geriau atsipalaiduoja. Pagerėja miegas, o nuo to – padidėja ir energijos kiekis. Po miego taip pat leiskite protui nubusti ir tik tada scrollinkite.

Kavos arba arbatos puodelis

Kofeinas tonizuoja ir skatina medžiagų apykaitą. Tačiau prie jo priprasti nereikėtų. Geriausia kavą gerti nereguliariai, tačiau tikslingai. Jeigu puodelis espresso taps jūsų žūtbūtiniu ryto veiksmu, nieko gero iš to nebus.

Tačiau saikingai išgerdami puodelį kavos ar žalios arbatos (kurioje yra taip pat nemažai kofeino) ryte turėsite daugiau energijos. Jeigu už arbatą labiau patinka kava, verta pasidomėti ir kavos aparato įsigijimu. Susitaupys laiko, o ir skonis neretai žmonėms patinka gerokai labiau. Kainas bei pasiūlą sužinokite paspaudę šią nuorodą: https://www.varle.lt/kavos-aparatai

Mankšta, mankšta, mankšta

Viena iš svarbiausių problemų, trukdančių ryte jaustis gerai – kūno sustabarėjimas. Jeigu jaučiatės nepatogiai vien lipdami iš lovos arba siekdami paimti kažką iš lentynos – reikia kuo skubiau keisti tokią situaciją. Truputėlį prasibudinkite, išgerkite pusę stiklinės vandens ir padarykite 10-12 minučių trunkančią mankštą.

Geriausia bus ją daryti tyloje, šiltuoju metų laiku – gamtos apsuptyje lauke (jei gyvenate name), o televizorių ar radiją įsijungti tik po to, kai ir kūnas bus pilnai nubudęs iš tingaus miego.

Gurkšnis gryno oro

Tikrai žinote koks geras jausmas iš tvankios patalpos išeiti į lauką, kur grynas ir gaivus oras. Jeigu dar pučia vėjelis, lengvas lauko oras tarsi glosto veidą. Tačiau jeigu į lauką išeiti galimybės nėra, tuomet atsivėsinti gali padėti ir namuose esantis oro kondicionierius.

Būtent toks jausmas gali pabudinti geriau nei bet koks kavos puodelis ar garsus žadintuvas.

Jausdami paprastus gyvenimo malonumus imsite džiaugtis mažais dalykais ir tuo pat metu daugiau kuo stebėsitės, tai įvertinsite. Iš to ir gims energija, kuri padės nuveikti daugiau darbų!

Norintiems užtikrinti gerą bendrą kūno stovį į pagalba ateis Ohhira gerosios bakterijos. 3 metus fermentuotas gerųjų bakterijų kompleksas padės palaikyti tinkamą virškinimo sistemą, sustiprins imunitetą, pagerins odos būklę.

0 Skaityti komentarus / komentuoti

Komentuoti

Naujienų portalo www.rinkosaikste.lt redakcija neatsako už komentarus ir jų neredaguoja, tačiau rodo komentaro autoriaus IP adresą ir pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, pažeidžia įstatymus ar reklamuoja. Informuokite redaktorius apie netinkamus komentarus redakcija.ra@gmail.com. Už komentarus tiesiogiai ir individualiai atsako juos paskelbę skaitytojai, kurie gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn. Skelbdami savo nuomonę, jūs sutinkate su taisyklėmis.
Griežtai draudžiama www.rinkosaikste.lt paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti www.rinkosaikste.lt kaip šaltinį.
Taip pat skaitykite

SKELBIMAI

touched by digitouch!