GYVENIMAS MARGAS

Visos kategorijos
Kraštietė gydomosios mitybos specialistė Ingrida Kuprevičiūtė pavasarį kviečia džiaugtis švaresniu bei sveikesniu valgiaraščiu.  / Asmeninio archyvo nuotr.

Šluojame valgiaraščio negerumus

Akvilė KUPČINSKAITĖ - 12:07 Balandžio 16d. 2018

Balandis – švaros mėnuo. Tad iškuopkime ne tik spintas, palėpes, rūsius bei sodus, bet ir valgiaraščio užkaborius. Kraštietė gydomosios mitybos specialistė Ingrida Kuprevičiūtė pateikia štai tokią pozityvių mitybos pokyčių atmintinę:

  • Daug riebalų ir cukraus turintis maistas stimuliuoja smegenis tokiu pat būdu bei sukelia tokią pat priklausomybę, kaip ir narkotikai. Tai gali paaiškinti, kodėl kai kurie žmonės negali atsispirti saldumynams nors ir žino, kad šis maistas jiems kenkia.
  • Žymus Didžiosios Britanijos kardiologas Aseem Malhotra siūlo į cukrų žiūrėti kaip į tabaką, nes cukrus žmonių sveikatai daro ne mažesnę žalą nei rūkymas.
  • Miltai yra blogiau netgi už cukrų, nes pakelia cukraus kiekį kraujyje labiau už stalo cukrų.
  • Rapsų, dygminų, saulėgrąžų aliejai turi labai daug omega 6 riebalų rūgščių, kurios žmogaus organizme sukelia uždegiminius procesus. Šie aliejai yra labai jautrūs karščiui, todėl ant jų negalima kepti jokio maisto.
  • Geriausia/sveikiausia kepti maistą ant sviesto, lydyto sviesto („ghee“), kokosų aliejaus, t. y. sočiųjų riebalų rūgščių, kurios yra stabilios esant aukštai kaitinimo temperatūrai.
0 Skaityti komentarus / komentuoti

Komentuoti

Naujienų portalo www.rinkosaikste.lt redakcija neatsako už komentarus ir jų neredaguoja, tačiau pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, pažeidžia įstatymus ar reklamuoja. Informuokite redaktorius apie netinkamus komentarus redakcija.ra@gmail.com Už komentarus tiesiogiai ir individualiai atsako juos paskelbę skaitytojai, kurie gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn
Griežtai draudžiama www.rinkosaikste.lt paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti www.rinkosaikste.lt kaip šaltinį.

SKELBIMAI

touched by digitouch!